Філатенко Микита Романович2025-03-062025-03-062024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5877Кваліфікаційну роботу присвячено управлінню асортиментом роздрібних торгових підприємств, на прикладі мережі супермаркетів ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розглядаються принципи формування асортиментної політики задоволення потреб клієнтів і збільшення продажів. Досліджується роль широти та різноманітності асортименту, а також необхідність постійного оновлення та адаптації до ринкових умов, що змінюються. Аналізуються стратегії якості, конкурентних цін та акцій. Наголошується на важливості моніторингу ринку та позиціонування компанії. Розглядаються сучасні методи мерчендайзингу. Робота включає рекомендації щодо покращення асортиментної політики через маркетингові дослідження та оптимізацію асортименту. Акцент зроблено на стратегічний підхід до формування асортименту. Дається оцінка важливості цих заходів для стійкості та конкурентоспроможності. Пропозиції можуть бути корисними для фахівців роздрібної торгівлі.otherоптимізація асортиментуоновлення асортиментумерчендайзінгмоніторинг ринкуконкурентоспроможністьроздрібні торгові підприємстваДослідження асортименту та якості продовольчих товарів різних виробників на торговельному підприємствіResearch on the assortment and quality of food products of various producers in the trade enterpriseWorking Paper