Бобро Максим Андрійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4930У даній роботі досліджено теоретичні аспекти товарної політики підприємства та її вплив на конкурентоспроможність та позиціонування на ринку. У першому розділі проаналізовано значення товарної політики, основні складові (асортимент, якість, ціна, упаковка та брендування) та їх вплив на підприємство. У другому розділі наведено характеристику господарської діяльності кав’ярні «29parallel», проведено аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг, а також SWOT-аналіз. В третьому розділі описано шляхи вдосконалення товарної політики, зокрема розробку та впровадження нової продукції, поліпшення якості продукції та послуг на основі відгуків клієнтів та аналізу ринкових тенденцій, а також оцінку економічної ефективності запропонованих заходів.товарна політикакав’ярня «29parallel»асортиментякістьцінаупаковкабрендуванняконкурентоспроможністьпозиціонуванняSWOT- аналізекономічна ефективністьТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯThe enterprise’s commodity policy and ways to improve itOther