Іхаб, Макхулі2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-205-211http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2919Проблема освіти національних меншин та формування готовності майбутніх учителів до роботі в школах національних меншин є однією з фундаментальних у сучасній педагогічній теорії та практиці та має давню педагогічну традицію. На сьогодні в науці наявний доволі великий фонд наукових знань, що розкриває різноманітні підходи та аспекти освіти національних меншин, з кожним роком інтерес до зазначеної проблеми зростає. Це обумовлено, з одного боку, посиленням вимог до сучасного педагога, його компетентностей, а з іншого – недостатнім впливом освітян на запобігання міжетнічних конфліктів в Україні, що значною мірою псують соціально-економічні та політичні процеси, що відбуваються в нашій державі.У статті здійснено аналіз наукової літератури з проблеми формування готовності майбутніх учителів до роботи в школах національних меншин. Подано історико-педагогічні дослідження за регіональною ознакою, дослідження особливостей освіти національних меншин у поліетнічному суспільстві, а також наукові роботи з використання етнопедагогіки та національного виховання в освітньому просторі.otherформування, готовність, школа, національні меншини, міждисциплінарна проблема.Формування готовності майбутніх учителів до роботи в школах національних меншин як сучасна міждисциплінарна проблема