Висоцька, Анастасія Володимирівна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2827У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.підвищення ефективностіуправлінняCRM-системидіяльність підприємстваВпровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємстваWorking Paper