Пікалов, Віталій Леонідович2018-01-102018-01-102016-06-07ISSN 2312-7600. Економічний нобелівський вісник. 2016. № 1 (9)http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/920У статті викладено результати теоретичного дослідження сучасного стану методології навчання майбутніх фахівців щодо створення і подальшого розвитку організаційних знань суб’єктів господарювання. Автори акцентують увагу на необхідності вдосконалення системи підготовки кадрів для підвищення інтелектуального компоненту критичного мислення фахівців, розвитку їх творчості, здатності швидко засвоювати й практично застосовувати нові знання та вміння працювати в команді.otherключові слова: організаційні знання, генерація знань, критичне мислення, творче мислення, проблемний метод навчання.МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ: МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ОСВІТИ ТА НАВЧАННЯ