Олійник, І.В.Ноженко, Ю.М.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-84-89http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2848XXI ст. висуває високі вимоги життя до організації виховання і навчання, змушуючи шукати нові, більш ефективні психолого-педагогічні підходи, спрямовані на приведення методів навчання у відповідність до вимог життя. Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з важливих завдань дошкільного виховання. З вирішенням цієї проблеми пов’язане визначення цілей і принципів організації навчання і виховання в дошкільних установах. Основним завданням психологічного супроводу діяльності в дошкільному закладі, є створення сприятливих психолого-педагогічних умов для повноцінного розвитку і становлення соціально успішної особистості дитини.У статті висвітлено основні погляди науковців щодо визначення поняття «готовність до школи»; визначено основні передумови психологічної готовності до шкільного навчання. Розглянуто компоненти психологічної готовності дітей до школи та основні аспекти сформованості необхідних передумов навчальної діяльності.otherшкільне навчання, психологічна готовність, психічні процеси, формування мотивів, діагностика розвитку.Феномен психологічної готовності дітей до навчання у школі в психолого-педагогічній літературі.