Шевченко, Валентина Миколаївна2018-01-072018-01-072017Глобалізація суспільних процесів та розвиток новітніх технологій вплинулиhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/695На сучасному етапі ринкових перетворень, потужних інноваційних процесів та інтеграції України у світовий освітній простір важливого значення набуває проблема професійної підготовки майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, здатних виконувати складні соціально-економічні завдання та швидко адаптуватися в інформаційному просторі. Результати дослідження свідчать, що компетентнісний підхід відноситься до ключових методологічних інструментів реалізації цілей Болонського процесу, і розглядається як підхід до проектування результатів освіти, заснований на компетентностях. Застосування компетентнісного підходу на основі дослідження завдань і обов’язків, які характеризують професіоналізм керівників, професіоналів та фахівців облікової сфери діяльності уможливило конструювання моделі інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування, яка складається з: – когнітивного компоненту, що містить інформаційно-аналітичні теоретичні та технологічні знання; – функціонального компоненту, що включає інформаційно-комунікативні, обліково-аналітичні та синтетичні уміння і навички; – мотиваційно-ціннісного компоненту, що складається з мотиваційних та ціннісно-смислових якостей особистості. Розроблена нами модель інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткування демонструє динамічність усіх її компонентів, цілісність і упорядкованість системи інформаційно-аналітичної компетентності, уможливлює здійснення її глибокого аналізу з метою визначення ефективних шляхів подальшого розвитку, проектування різних варіантів їх реалізації, зокрема, змістовної основи.otherінформаційно-аналітична компетентністькогнітивний компонентфункціональний компонентмотиваційно-ціннісний компонентЗміст і структура інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців з обліку та оподаткуванняArticle