Калушевич Кристина Юріївна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5043Програма має на меті ефективно розробити стратегії просування продукту на ринок, залучити цільову аудиторію. У роботі розглянуті основні етапи розробки стратегії просування, включаючи аналіз ринку та конкурентів, визначення цільової аудиторії, вибір маркетингових каналів та інструментів комунікації, а також планування та виконання маркетингових заходів. Детально розглянуті стратегії і тактики просування, які найбільш відповідають цілям та характеристикам ринку банківських послуг. Аналізується також потенційний вплив стратегії просування на позицію «АТ Універсал Банк» на ринку та її конкурентну перевагу.маркетингова концепція управління підприємствоморганізація маркетингової діяльності підприємствакомплекс маркетингуконтроль маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналіз підприємствастратегія просуванняконкурентні переваги.РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА РИНОК В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІDevelopment of a Product Marketing Strategy in the Banking SectorOther