Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-082018-02-082012http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1194Використання Інтернет-технологій стає все більш розповсюдженим і практично невід’ємним компонентом як фахової, так і нефахової підготовки студентів українських ВНЗ. Але досить мало наукових робіт розглядають педагогічні та методичні основи такого використання. Це особливо стосується педагогічних та методичних питань підготовки майбутніх психологів за допомогою засобів Інтернету. Метою цієї статті є розкриття та аналіз педагогічних і методичних особливостей використання Інтернет-технологій у викладанні однієї нефахової дисципліни («Англійська мова» – для професійного спілкування) і однієї фахової дисципліни («Загальна психологія») студентам напряму «Психологія». Аналіз проводився на основі практичного досвіду, що був накопичений у процесі викладання цих дисциплін студентам-майбутнім психологам у Дніпропетровському університеті ім. Альфреда Нобеля.ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ- ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ