Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-092018-02-092015http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1220У статті розглянуто можливості створення оптимальних умов для викладання у виші другої іноземної мови (іспанської) через зіставлення з першою відомою студентам іноземною мовою (англійською), яка грає головну роль для засвоєння нової мовної системи. Надано результати педагогічного порівняння двох мовних систем на рівнях фонетики, граматики та лексики з точки зору можливостей позитивного та негативного мовного переносу в навчальному процесі.перша іноземна мова (англійська), друга іноземна мова (іспанська), навчання другої іноземної мови у виші, педагогічне зіставлення двох мовних систем, позитивний та негативний мовний перенос.ПЕДАГОГІЧНЕ ЗІСТАВЛЕННЯ МОВНИХ СИСТЕМ ІСПАНСЬКОЇ ТА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВ ЯК ЛІНГВІСТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ НАВЧАННЯ У ВИШІ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ НА ОСНОВІ АНГЛІЙСЬКОЇ ЯК ПЕРШОЇ ІНОЗЕМНОЇ