Баранова Поліна Олександрівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4955В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи розробки програми просування нової послуги на ринок, проведено аналіз господарської діяльності компанії "PROSTOR", здійснено сегментування ринку та позиціонування товару. Проведений SWOT-аналіз дозволив виявити сильні та слабкі сторони компанії, а також можливості та загрози, що впливають на її діяльність. На основі отриманих даних розроблено програму просування нової послуги, яка включає комунікаційну стратегію та заходи для стимулювання попиту. Економічне обґрунтування підтвердило доцільність реалізації запропонованих заходів, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії "PROSTOR" на ринку.програма просуваннянова послугамаркетингова діяльністькомунікаційна стратегіяаналіз ринкусегментування ринкуSWOT- аналізекономічне обґрунтуванняРОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПРОСУВАННЯ НОВОЇ ПОСЛУГИ НА РИНОКDevelopment of a program for promoting a new service to the marketOther