Корпач Нікіта Олександрович2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6079У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретико-практичні аспекти використання інтернет-маркетингу як інструменту підвищення ефективності комунікаційної діяльності підприємства. На прикладі стартапу комп’ютерного клубу “LAG OFF” проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, визначено основні характеристики цільової аудиторії, конкурентні переваги й недоліки клубу. У ході дослідження розроблено стратегії цифрового просування, зокрема SMM-стратегію для соціальних мереж, заходи щодо впровадження гейміфікації та програми лояльності, а також концепцію створення повнофункціонального вебсайту з інтегрованою системою онлайн-бронювання. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів, зростання частоти повторних візитів і посилення конкурентоспроможності на ринку локальних клубів.Інтернет-маркетинггейміфікаціяпрограма лояльностікомп’ютерний клубонлайн-бронюванняSMM-стратегіяцифрові каналиІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАInternet marketing as a tool for improving enterprise communicationOther