Долецька, Анастасія Олександрівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3428The paper analyzes the problem of adaptation of first-year students to new learning conditions and considers the concept of emotional intelligence as a factor of socio-psychological adaptation of the individual, as well as proves the relationship between these aspects. During the writing of the work the general theoretical and methodological bases for research of emotional intelligence, adaptation of students to high school and their interrelation are defined, the complex of the methods adequate to the purposes of research is selected, the factors influencing effective adaptation of freshmen to new conditions are diagnosed and analyzed, conclusions that made are about the features of emotional intelligence of freshmenУ роботі аналізується проблема адаптації студентів-першокурсників до нових умов навчання та розглянуте поняття емоційного інтелекту як чинника соціально-психологічної адаптації особистості, а також доведено взаємозв’язок між цими аспектами. Під час написання роботи визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження емоційного інтелекту, адаптації студентів до ВНЗ та їх взаємозв’язку, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано фактори, що впливають на ефективну адаптацію першокурсників до нових умов, та зроблено висновки щодо особливостей емоційного інтелекту першокурсниківпсихологічні особливості, адаптація, емоція, емоційний інтелект, зміни, студент-першокурсник, благополуччя, емоційне здоров’я, психологічний феноменpsychological features, adaptation, emotion, emotional intelligence, changes, freshman, well-being, emotional health, psychological phenomenonХарактер взаємозв’язку між емоційним інтелектом та адаптацією студентів-першокурсників до нових умов навчанняThesis