Рощина Маргарита Володимирівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5119Кваліфікаційна робота присвячена питанням управління конкурентоспроможністю продукції підприємства за допомогою інструментарію маркетингових досліджень. В першому розділі розглянуті теоретичні засади проведення маркетингових досліджень та управління конкурентоспроможністю продукції, другий розділ присвячений аналізу діяльності нідерландського преміального косметичного бренду «Rituals Cosmetics», в третьому розділі роботи досліджено конкурентне середовище мальтійського ринку косметичної продукції щодо обґрунтування доцільності виходу компанії «Rituals Cosmetics» на новий ринок, проведено маркетингове дослідження та зроблена оцінка конкурентоспроможності продукції компанії, розроблені рекомендації щодо управління конкурентоспроможністю продукції «Rituals Cosmetics» та запропоновано економічне обґрунтування заходів.конкурентоспроможність продукціїмаркетингові дослідженняуправління конкурентоспроможністюкосметична продукціядослідження ринкуSWOT-аналізаналіз конкурентоспроможностіринок МальтиІнструменти маркетингових досліджень в управлінні конкурентоспроможністю продукції підприємства