Каленик, О.О.Цареградська, Т.Л.Тарасова, Т.В.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-194-198http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2917Впровадження сучасних методичних підходів до формування комунікативних компетенцій студентів-іноземців у різних сферах їх мовленнєвої діяльності відкриває нові можливості оптимізації процесу навчання та підвищення рівня засвоєння мов та природничих дисциплін. Для цього необхідно представити цілісну та поетапну систему навчання на основі практичної реалізації принципу активної комунікації, визначення поетапних завдань та практичних шляхів їх втілення.Розглянуто методичні аспекти реалізації комунікативно-когнітивного підходу до процесу навчання студентів-іноземців при вивченні мов та загальноосвітніх дисциплін на підготовчих відділеннях ВНЗ України. Визначено особливості впровадження в навчальний процес моделі поетапного комунікативно-когнітивного навчання студентів-іноземців. Запропоновано актуальні методичні підходи для оптимізації комунікативних компетенцій студентів-іноземців у різних видах мовленнєвої діяльності у сфері їх професійного спілкування (природничі дисципліни). Показано, що застосування в навчальному процесі типових навчальних текстів підвищує ефективність формування мовних компетенцій в навчально-професійній сфері.otherстуденти-іноземці підготовчих відділень, комунікативно-когнітивний принцип навчання, мовленнєва діяльність студентів, типовий навчальний текст, науковий стиль мови.Методичні аспекти оптимізації процесу навчання студентів-іноземців на підготовчих відділеннях ВНЗ України