Авраменко Ірина Олексіївна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5050У кваліфікаційній роботі викладено теоретико-методичні основи конкурентоспроможності підприємств та розглянуто основні шляхи їх підвищення, здійснено маркетинговий аналіз підприємства. Здійснена оцінка конкурентоспроможності компанії ТОВ ”Агроволодар” та розроблені рекомендації щодо її підвищення. З урахуванням специфіки діяльності аграрних підприємств та конкурентних умов, в яких функціонує ТОВ ”Агроволодар”, запропонована стратегія підвищення конкурентоспроможності, що включає в себе сегментування та стратегію комунікації з клієнтами та земельними орендодавцями.конкурентоспроможніcть підприємствамаркетинговий аналізаналіз ринкусегментування B2B ринкупозиціонування.КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯCompetitiveness of the enterprise and the main directions of its improvementOther