Жилюк Марія Сергіївна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6044У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та методологічні основи маркетингової діяльності підприємств, її значення в сучасних умовах конкуренції та цифрової трансформації ринків. Зокрема, проаналізовано маркетингову діяльність будівельної компанії BLIZZARD HM LLP, проведено оцінку її основних господарських показників, конкурентних переваг та визначено проблемні аспекти. Враховуючи особливості функціонування будівельної галузі запропоновано комплекс маркетингових заходів для вдосконалення позиціонування компанії, підвищення ефективності цифрових каналів комунікації та залучення нових клієнтів. На основі проведеного SWOT-аналізу визначено сильні та слабкі сторони компанії, а також можливості для посилення її ринкової присутності через діджиталізацію маркетингових процесів. Розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності та економічної доцільності реалізації нової маркетингової стратегії.маркетингмаркетингова діяльністьбудівельна компаніястратегія просуванняконкурентоспроможністьмаркетингові інструментиМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯMarketing activities of the enterprise and their ways are thoroughOther