Капуста Ірина Олегівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4946У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової комунікаційної політики неприбуткових організацій. Проведено маркетинговий аналіз і аудит комунікаційної діяльності ГО "Дуїт", а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної політики організації. З урахуванням специфіки діяльності ГО "Дуїт" та умов конкурентного середовища, запропоновано впровадження чітких та послідовних стратегій, рекомендовано до використання різноманітні канали комунікації, створення якісний контенту для залучення цільової аудиторії, а також застосування інструментів аналітики для відстеження результатів комунікаційної діяльності, що сприятиме підвищенню впізнаваності організації, залученню уваги стейкхолдерів та здобуттю ресурсів для реалізації проектів організації.маркетингова комунікаційна політиканеприбуткові (некомерційні) організаціїмаркетинговий аналізкомунікаційна стратегіяцільова аудиторіяконтентстейкхолдериSWOT-аналізцифрові технологіїгромадська організація "Дуїт"УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГ АНІЗАЦІЙImprovement of Marketing Communication Policy of Non-Profit OrganizationsOther