Шевченко, Валентина Миколаївна2018-01-072018-01-072015Сьогодні світова спільнота вступила в епоху експоненціально наростаючих змінhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/689У статті здійснено аналіз підходів узгодження змісту професійних стандартів та стандартів вищої освіти щодо критеріїв очікуваних результатів навчання фахівців з обліку і оподаткування. З огляду на те, що підготовка майбутніх фахівців здійснюється поступово, автором доведено, що на кожному рівні підготовки мають формуватимуться й відповідні професійні компетенції, які слід узгоджувати з професійними рівнями, зазначеними в Класифікаторі професій працівників. Такий підхід дозволить забезпечити наступність переходу від професійних стандартів (рівнів) із збереженням вимог роботодавців до стандартів (рівнів) вищої освіти, що надасть можливість досягти очікуваних результатів навчання, забезпечити набуття майбутнім фахівцям необхідних професійних компетенцій та забезпечити прозорість освітніх стандартів.otherпрофесійна компетентність фахівця з обліку і оподаткуваннястандарти вищої освітинаціональна рамка кваліфікаційПро узгодження професійних стандартів та стандартів вищої освіти щодо очікуваних результатів навчання фахівців з обліку і оподаткуванняArticle