Замкова Олександра Дмитрівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5046У роботі досліджено теоретичні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень в системі управління підприємством, включаючи їх значення, роль, методи та планування. Наступно проведено аналіз господарської діяльності ТОВ "Укрпошта", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку логістичних послуг, позиціонування, сегментування та SWOT-аналіз. У заключному розділі описано маркетингові дослідження в контексті управління підприємством та запропоновано шляхи вдосконалення системи управління, включаючи проект дослідження, результати та економічну ефективність.маркетингові дослідженняуправлінняпідприємствомТОВ"Укрпошта"аналізплануванняSWOT-аналізефективність.МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СИСТЕМІ УПР АВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМMarketing research in the business management systemOther