Лебідь, ОльгаРижко, Едуард2025-07-042025-07-042025Лебідь О., Рижко Е. Формування прогностичних умінь майбутніх економістів: Е-сценарії навчання. Молодь і ринок. 2025. № 5–6/237–238. С. 86–92. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.327035https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6093У статті висвітлена проблема формування прогностичних умінь майбутніх економістів за допомогою Е-сценаріїв навчання. Презентовано сутність поняття “прогностичні уміння майбутніх економістів” як сукупність інтелектуальних і практичних дій, що виявляються у здатності аналізувати економічну інформацію, будувати прогнози, планувати та обґрунтовувати рішення щодо розвитку економічних процесів і оцінювати їх наслідки. Проаналізовано сутність сутності категорій “план-конспект заняття”, “освітній сценарій”, “навчальний сценарій”, “освітній E-сценарій”, “Е-сценарій навчання”. Акцентовано увагу на тому, що Е-сценарій навчання є сучасною моделлю проєктування освітнього процесу в умовах онлайн-навчання. Обґрунтовано можливості застосування Е-сценаріїв навчання як ефективного засобу формування прогностичних умінь майбутніх економістів. Наведено приклад Е-сценарію навчання, спрямованого на формування прогностичних умінь майбутніх економістів.прогностичні вміннямайбутні економістипрофесійна підготовкаплан-конспект заняттяосвітній сценарійосвітній E-сценарійЕ-сценарій навчаннядистанційне навчанняФормування прогностичних умінь майбутніх економістів: Е-сценарії навчанняArticle