Лобаченко Юлія Ігорівна2024-05-102024-05-102023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4146У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти позиціонування ковбасних виробів на цільовому ринку Дніпропетровського регіону, досліджено стан та тенденції його розвитку, систематизовано класифікацію досліджуваної групи товарів та чинники, що формують асортимент і якість. Проведено дослідження якості та асортименту сиров’ялених ковбас, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Це дозволило змоделювати ситуацію на ринку ковбасних виробів, провести сегментування споживачів на досліджуваному ринку, визначити портрет потенційного споживача, визначили оцінку конкурентоспроможності сиров’ялених ковбас та прогнозували попит на ковбасні вироби.otherковбасні виробиконкурентоспроможністьсиров’ялені ковбасиякістьспоживачтоварооборотДослідження конкурентоспроможності ковбасних виробів на цільовому товарному ринкуWorking Paper