Олійник, Ірина Вікторівна2018-03-232018-03-232018-02-16(УДК: 001 (477)”19/20”; ББК 72 (4 Укр. 63); В 54)http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1368У статті акцентовано на необхідності формування дослідницької компетентності на третьому освітньо-науковому рівні вищої освіти. Проаналізовано основні причини недостатньої розробки теоретико-методологічних та організаційно-методичних аспектів формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури. Визначено рівні підготовки науково-педагогічних кадрів в умовах аспірантури. Annotation. The paper focuses on the need of research competence formation at the third educational level of higher education. The main reasons of deficiency in theoretical, methodological and organizational aspects development of the future Doctors of Philosophical Sciences research competence formation studies have been analyzed. The degrees of pedagogical staff training in postgraduate study are determined.otherдослідницька компетентність, науково-дослідна діяльність, аспірантура, майбутні доктори філософії.research competence, research activity, postgraduate study, future Doctors of Philosophical SciencesЩодо актуальності проблеми формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантуриThesis