Сімонов Костянтин Анатолійович2024-05-162024-05-162022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4270У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет». Проаналізовано горілчаний ринок. Наведено класифікацію та характеристику асортименту горілчаних виробів. Визначено сутність маркетингових методів як діяльності по вивченню і захопленню ринку. Проведено товарознавчу та ідентифікаційну експертизу якості горілки. Проаналізовано позиції ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» на горілчаному ринку України. Обґрунтовано сприйняття споживачами горілчаних товарів, що зумовлює удосконалення шляхів їх розвитку.otherідентифікаційна експертизатоварознавча експертизагорілчані виробикласифікаціясприйняття споживачівІдентифікація горілчаних виробів та сегментація їх споживачівWorking Paper