Плоскіна Яна Леонідівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4916В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні основи обслуговування клієнтів підприємства, визначено клієнтоорієнтованість підприємств та важливість якісного обслуговування; розглянуто особливості маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства; виділено особливості послуг кінотеатрів та управління їх якістю. Проведено аналіз маркетингового середовища ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», охарактеризовано господарську діяльність та внутрішнє середовище досліджуваного підприємства, виділено основні тенденції ринку, проведено SWOT-аналіз та PEST-аналіз, визначено основні напрямки діяльності підприємства. Задля удосконалення обслуговування клієнтів ПРАТ «Мультіплекс-Холдинг», проведено маркетингове дослідження уподобань клієнтів підприємства, розроблено заходи з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства, а також визначено бюджет для удосконалення обслуговування та оцінено ефективність запропонованих заходів.обслуговування клієнтівклієнтоорієнтованістьуподобання клієнтіввнутрішнє маркетингове середовище підприємствазовнішнє маркетингове середовище підприємствамаркетингові заходиудосконалення обслуговування клієнтівРозробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємстваDevelopment of marketing activities to improve the company's customer serviceOther