Челядіна Анастасія Олександрівна2024-07-042024-07-042024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4787Об’єкт дослідження: туристичні послуги та їх просування через мережу Інтернет. Предмет дослідження: процес розробки та здійснення просування туристичних послуг у мережі Інтернет. Мета роботи: обґрунтування теоретичних та практичних засад туристичної діяльності в мережі Інтернет, розробка рекомендацій щодо вдосконалення туристичної діяльності у Інтернеті. Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що діяльність туристичних підприємств у мережі Інтернет характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування, зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів, як основного інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму. Весь цей процес в основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було запропоновано поліпшення в маркетингову діяльність туристичного агентства «Риба Турист» також відомого під назвою «Риба Андрій». Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління та поліпшення маркетингової стратегії туристичного підприємства «Риба Турист», зокрема для удосконалення процесу просування туристичних послуг підприємства у мережі Інтернет. Дипломна робота: Н с., 5+Н рис., 9+Н табл., Н джерел.otherпросуваннямаркетингтуристичні послугиІнтернетсоціальні мережімаркетингова стратегіяПросування туристичних послуг через мережу ІнтернетWorking Paper