Фалюш Єлизавета Миколаївна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5057Об'єкт дослідження – конкурентоспроможність продукції підприємства. Мета роботи – визначення теоретичних аспектів маркетингових досліджень конкурентоспроможності та визначення шляхів її підвищення; аналіз господарської діяльності ТОВ «Нова Пошта» та розробка маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності. Методи дослідження – аналіз, SWOT-аналіз, маркетингові дослідження, економічний аналіз. Результати роботи – розкрито основні поняття та підходи до визначення конкурентоспроможності продукції, розроблено стратегії та інструменти підвищення конкурентоспроможності. Проведено аналіз господарської діяльності ТОВ «Нова Пошта», включаючи характеристику, аналіз ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. Розроблено проект маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності продукції. Рекомендації – використання розроблених маркетингових заходів для підвищення конкурентоспроможності продукції ТОВ «Нова Пошта».конкурентоспроможністьмаркетингові дослідженняТОВ «Нова Пошта»SWOT-аналізекономічна ефективність.МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦIЇMARKETING RESEARCH OF COMPETITIVENESS PRODUCTSOther