Шкідіна Ніна Валеріївна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4978В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розвитку берндінгу як інструмента маркетингу, наведено основні характеристики, на основі яких формується будівництво та розвиток бренду, наведена характеристика маркетингової стратегії ТОВ «Біосфера», проведено пналіз зовнішнього та внутріщнього маркетингового середовища підприємства, запропоновано шляхи покращення брендінгу. Отримані результати можуть бути використані при розробці маркетингової стратегії підприємства, яке діє на ринку товарів для дому, а також у споріднених сферах.брендбрендінгуспішність брендінгуринкова ситуаціямаркетингова стратегіязовнішнє середовищевнутрішнє середовище.Брендинг як ефективна технологія завоювання та утримання покупцяBranding as an effective technology for acquiring and retaining a customerOther