Лебідь Катерина Геннадіївна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4967Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю. Проаналізоване маркетингове середовище компанії “Inditex”. Представлені напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємства компанії “Inditex”. Результати розробок можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.ринокмаркетингова діяльністьлояльністьспоживачімаркетингове планування.Вдосконалення маркетингової стратегії підприємстваImprovement of the enterprise's marketing strategyOther