Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-092018-02-092013http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1240У статті висвітлено особливості підвищення мотивації студентів до оволодіння іноземною мовою для спеціальних цілей у межах експерієнційного підходу до навчання. Зокрема, детально проаналізовано та проілюстровано прикладами навчальних завдань проектну роботу як провідний вид експерієнційної аудиторної та позааудиторної роботи студентів з оволодіння іноземною мовою професійного спрямування у межах створеного авторами статті навчально-методичного комплексу ''Professional Basics''.проектна робота, мотивація, експерієнційна методика навчання іноземної мови.ПРОЕКТНА РОБОТА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ В ЕКСПЕРІЄНЦІЙНІЙ МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ