Прохорович Ангеліна Олегівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5130У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи комунікаційної політики підприємства, здійснено оцінку комунікаційної діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства ТОВ «ТД «БІОЛА» із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу. Було запропоновано впровадження digital-технологій у комунікаційну діяльність, що позитивно сприятиме розвитку підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності на ринку.комунікаційна політика підприємництвакомплекс маркетингуінструменти інтернет-маркетингуШляхи удосконалення комунікаційної політики підприємства із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу