Комова Єлизавета Євгеніївна2025-02-232025-02-232024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5434У роботі розглянуто теоретичні основи формування характеристики якості, асортименту ковбасних виробів та позиціонування на ринку продовольчих товарів. Представлено класифікацію та асортимент ковбасних виробів. Вивчено вимоги до якості. Надана сегментація ринку та позиціонування товарів. Досліджено якість та асортимент ковбасних виробів у мережі супермаркетів ТОВ “АТБ-маркет”. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ “АТБ-маркет”. Розраховано асортимент ковбасних виробів в магазині “Продукти №41” ТОВ “АТБ-маркет” за повнотою , глибиною, широтою, новизною, стійкістю та раціональністю асортименту. Проведено формування структури асортименту сиров'ялених ковбасних виробів. Досліджена якість сиров'яленої ковбаси різних виробників, що реалізується в магазині “Продукти № 41” ТОВ “АТБ-маркет”. Розглянуто напрями покращення асортименту та позиціонування ковбасних виробів в мережі супермаркетів “АТБ”. Досліджено портрет споживача щодо якості ковбасних виробів. Розроблено рекомендації, що спрямовані на вдосконаленні асортименту ковбасних виробів для магазину “Продукти № 41” ТОВ “АТБ-маркет”.otherковбасні виробисиров'ялені ковбасиасортиментякістьпоказники якостіоцінка якостіпозиціонування продовольчих товарівТоварознавча характеристика ковбасних виробів та їх позиціонування на ринкуMerchandising characteristics of sausage products and their positioning on the marketWorking Paper