Пивовар Ілля Олексійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4905В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методологічні основи маркетингового менеджменту та його впливу на конкурентоспроможність підприємств на ринку. На прикладі ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства та його маркетингової діяльності. В цьому контексті детально розглянутий ринок мінеральних вод України: його склад, поточна динаміка та перспективи розвитку. Окрема увага приділена аналізу інтенсивності рівня конкуренції. Проведено його кількісні оцінку. Визначено конкурентне становище досліджуваного підприємства. В результаті проведеного аналізу поточного стану підприємства на ринку та його діяльності наведено рекомендації, що націлені на поліпшення ефективності маркетингового менеджменту у системі управління конкурентоспроможністю ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», а також були наведені рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності та оптимізації збуту продукції компанії.маркетинговий менеджментконкурентоспроможністьконкурентний аналізуправління конкурентоспроможністюмаркетингові інструментианаліз ринкуМАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВАMarketing management in the enterprise competitiveness management systemOther