Тарнопольський, Олег БорисовичДегтярьова, Юлія Володимирівна2018-02-092018-02-092011http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1228Стаття аналізує поняття автентичності навчальної діяльності студентів у навчанні іноземної мови для спеціальних цілей у немовних вишах. Встановлюється різниця двох аспектів автентичності у навчанні іноземних мов: автентичності навчальних матеріалів та автентичності навчальної діяльності. Наводяться приклади комунікативних ситуацій та видів навчальної діяльності на заняттях з іноземних мов, які можна вважати автентичними з точки зору професійних потреб майбутніх випускників.навчання іноземних мов для професійних цілей, автентичність, навчальна діяльність.АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ У КУРСАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ У НЕМОВНИХ ВИШАХ