Власенко, Ілона Дмитрівна2021-08-192021-08-192021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3679The problem of psychological features of readiness of children of senior preschool age to school is analyzed in the work. We defined the general theoretical and methodological bases for research of psychological readiness of the child. We selected complex of methods adequate to the purposes of research. It was diagnosed and analyzed the influence of psychological development of the child on its readiness to study at schoolУ роботі аналізується проблема психологічної готовності дітей старшого дошкільного віку до школи. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження психологічної готовності дитини, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив психологічного розвитку дитини на її готовність до навчання в школі.психологічна готовність, дошкільний вік, навчання, інтелектуальна готовність, мотиваційна готовність, емоційно-вольова готовність, соціальна готовністьpsychological readiness, preschool age, education, intellectual readiness, motivational readiness, emotional and volitional readiness, social readinessПсихологічні особливості готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання у школіThesis