Долгов Володимир Валентинович2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6064В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи розробки та проведення маркетингових заходів підприємства в умовах виставки, здійснено маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «Геліос Стратегія», розроблені та втілені маркетингові заходи для компанії в умовах підготовки до виставки, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових заходів компанії в умовах підготовки до виставки. Запропоновано обрання нового стенду, формування запасів рекламної та нової сувенірної продукції, розширення відділу маркетингу, розширення асортименту, підвищення активності у соціальних мережах, розробка методики опитування.маркетингова стратегіяB2B-маркетингвиставкова діяльністьмаркетинговий бюджетмаркетингові заходицільова аудиторіяРОЗРОБКА ТА ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ВИСТАВКИDevelopment and implementation of marketing events for the enterprise in the context of an exhibitionOther