Волкова, НаталіяЛебідь, Ольга2024-04-092024-04-092022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4020Стаття присвячена дослідженню проблеми лідерської компетентності як детермінанти професійного розвитку майбутніх маркетологів. Встановлено, що дефініція «лідерство» допускає різноманітні інтерпретації, це пояснюється різними поглядами на природу особистості, механізми та умови її розвитку і становлення в різних наукових школах. Проаналізовано погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на сутність поняття «лідерська компетентність». Визначено і розкрито зміст лідерської компетентності майбутніх маркетологів. Зазначено, що лідерська компетентність є надпрофесійною компетентністю майбутнього маркетолога, яка є запорукою ефективного виконання маркетологом його професійних функційЗ’ясовано базові компетентності якими повинен володіти сучасний маркетолог-лідер. У дослідженні враховано, що існує певна суперечність між потребами ринку праці у висококваліфікованих маркетологах-лідерах і недостатнім рівнемїх підготовки у системі вищої освіти. Результати теоретичного аналізу дозволили висунути деякі ідеї щодо шляхів формування лідерської компетентності як складової професійного розвитку майбутніх маркетологів.лідерствопрофесійний розвитокмайбутні маркетологипрофесійнапідготовкаідерська компетентністьЛідерська компетентність як детермінанта професійного розвитку майбутніх маркетологівArticle