Камінська, Катерина Євгенівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3437In this paper the problem of correspondence students’ motivation, their agency level and the connection of the two with successful learning is analyzed. In this paper the general theoretical and methodological grounds for the research of correspondence students’ motivation and their agency level have been established; a set of methods adequate to the aim of the research has been collected; successful, unsuccessful and average students have been diagnosed and analyzed; the differences which influence successful learning have been establishedУ роботі аналізується проблема мотивації студентів-заочників, рівень їх суб’єктності та їх зв’язок з успішністю навчання. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження мотивації студентів-заочників та рівня їх суб’єктності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано успішних, неуспішних та середньо-успішних студентів та визначено розбіжності, які впливають на успішність їх навчаннянавчальна мотивація, мотивація досягнення, мотиви навчання, самоактуалізація, стиль саморегуляції, успішність навчанняlearning motivation, achievement motivation, learning motives, self-actualization, self-regulation styleІндивідуальні відмінності мотивації студентів-заочників як чинник успішності навчанняThesis