Мешечко, Аліна Олександрівна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2824У роботі надано характеристику процесу організації продажу товарів у системі роздрібної торгівлі, розглянуто теоретичні і практичні методи і специфіка організації продажу непродовольчих товарів у магазині. Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку одягу. Надано порівняльну характеристику якості верхнього одягу різних виробників. Проведено дослідження асортименту верхнього одягу у магазині. Визначено показники асортименту: коефіцієнти широти, повноти, стійкості та новизни. Проведено дослідження організації продажу непродовольчих товарів в магазині «Freever». Досліджено складові процесу організації продажів товарів в магазині. Розраховано узагальнюючий показник рівня культури обслуговування покупців в магазині. Надано рекомендації щодо системи заохочень продавців для стимулювання їх до творчої та активної праці.організація продажу товарів показники асортименту, показник рівня культури обслуговуванняверхній одягпоказники асортименту, показник рівня культури обслуговуванняДослідження якості і асортименту верхнього одягу та організація продажу непродовольчих товарівResearch of quality and assortment of outerwear and organization of sale of non-food itemsWorking Paper