Симоненко Андрій Дмитрович2024-05-092024-05-092024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4133У роботі розглянуто теоретичні аспекти забезпечення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього було проведено аналіз стану та перспективи розвитку морозива на вітчизняному ринку. А також наведено класифікацію та показники якості морозива. Розглянуто основні способи збільшення обсягів продажів морозива в супермаркетах. Досліджено структуру асортименту та якості морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Проведено дослідження асортименту наявного в супермаркеті морозива, проаналізовано глибина, широту та повноту асортименту. А також проведено органолептичну оцінку якості обраних зразків морозива. Наведено шляхи збільшення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього проведено сегментування споживачів в м. Синельникове. Наведено маркетингові методи активації продажу морозива. Також розглянуто порядок розміщення товару і наведені рекомендації для вдосконалення продажу морозива.otherморозивоасортиментякістьметодипродажіпродукціямережа супермаркетівкорпораціятоварАТБ-маркет.Забезпечення продажу морозива за рахунок покращення його асортименту та якостіWorking Paper