Головко Дар'я Вячеславівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5090В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи форсування поведінки споживачів, особливості її формування та важливість для маркетингової діяльності підприємства. Здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства «АТБ-Маркет». З урахуванням специфіки ринку на якому здійснює діяльність підприємство «АТБ-Маркет» та конкурентних умов запропоновано заходи, що позитивно впливатимуть на поведінку споживачів підприємства та сприятимуть задоволеності їх потреб, зокрема рекомендовано комплексна маркетингова програма стимулювання збуту, а також встановлення кас самообслуговування, що дозволить покращити задоволеність споживачів та ліквідує черги на касах.споживачідослідження поведінки споживачівопитуваннясегментаціяпозиціонуванняконкурентоспроможністьПоведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності підприємства