Тарнопольський, Олег БорисовичКабанова, Марина РоманівнаБредбієр, Пол Вільям2018-12-282018-12-2820182522-41152522-9133http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1638Стаття розглядає проблему взаємовідносин методики викладання іноземних мов як науки і загальної педагогіки. Доводиться, що, хоча методика і є педагогічною наукою, вона є наукою автономною і навіть у багатьох аспектах незалежною від загальної педагогіки – у значно більшій мірі ніж будь-які інші предметні дидактики. Це дозволяє методиці викладання іноземних мов створювати практичні методики такого викладання, ігноруючи деякі загальнопедагогічні принципи.методика викладання іноземних мов як науказагальна педагогікавзаємовідносини методики і педагогікиавтономія/незалежністьНАСКІЛЬКИ МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ Є ЗАЛЕЖНОЮ ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ?