Марковська Я.Е.2024-05-202024-05-202022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4375У кваліфікаційній роботі проведено цілісне дослідження проблеми розвитку педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратури. Проаналізовано базові поняття дослідження «компетентність», «педагогічна компетентність», «педагогічна майстерність». Охарактеризовано сучасний стан розвитку педагогічної майстерності в процесі професійної підготовки викладачів та виявлено зорієнтованість освітніх програм на навчання за спеціальністю. Розкрито сутність та визначено компоненти педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти. Запропоновано модель розвитку педагогічної майстерності викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратури, яка складається з взаємопов’язаних теоретичного, змістового та результативного блоків. Здійснено експериментальне дослідження, на першому, констатувальному, етапі якого виявлено рівні розвитку педагогічної майстерності майбутніх викладачів та підтверджено доцільність впровадження розробленого навчально-методичного забезпечення й застосування запропонованих форм і методів розвитку педагогічної майстерності викладачів в умовах магістратури. На другому, формувальному, етапі реалізовано методику, якою передбачено поетапний розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів. На третьому, узагальнювальному, етапі дослідження за результатами проведеного діагностування виявлено позитивні зміни в рівнях розвитку педагогічної майстерності майбутніх викладачів.otherпрофесійна підготовкапедагогічна майстерністьпедагогічна компетентністьвикладач закладу вищої освітимагістратурарозвиток особистості.Розвиток педагогічної майстерності майбутніх викладачів закладу вищої освіти в умовах магістратуриOther