Тараненко, Ірина ВсеволодівнаЯременко, Світлана Степанівна2018-07-182018-07-182016Тараненко І.В. Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізації / І.В. Тараненко, С.С. Яременко // Економічний нобелівський вісник: зб. наук. пр. – Дніпропетровськ: Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля. – 2016. – №1 (9). – С. 207–217.http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1494Стаття присвячена дослідженню перетворень, які відбуваються у сфері маркетингових комунікацій відповідно до вимог інформаційного суспільства на сучасному етапі глобалізації. Виявлено скорочення частки підприємств ЄС, які впроваджують маркетингові інновації, та недостатнє використання новітніх маркетингових методів та інструментів вітчизняними підприємствами. Водночас інноваційні підприємства в більшості країн віддають перевагу найсучаснішим комунікаційним методам і технологіям просування. Доведено, що для забезпечення ефективного просування товарів на вітчизняних та зарубіжних ринках виникає нагальна потреба стратегічної трансформації комплексу маркетингових комунікацій підприємств на інноваційних засадах з використанням цифрових, мобільних та інтернет технологій. Обгрунтовано необхідність більш широкого включення підприємствами до свого комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій інструментів діджитал-маркетингу. Статья посвящена исследованию преобразований, которые происходят в сфере маркетинговых коммуникаций в соответствии с требованиями информационного общества на современном этапе глобализации. Выявлено сокращение доли предприятий ЕС, которые внедряют маркетинговые инновации, и недостаточное использование новейших маркетинговых методов и инструментов отечественными предприятиями. В то же время инновационные предприятия в большинстве стран отдают предпочтение современным коммуникационным методам и технологиям продвижения. Доказано, что для обеспечения эффективного продвижения товаров на отечественных и зарубежных рынках у предприятий возникает потребность в стратегической трансформации комплекса маркетинговых коммуникаций предприятий на инновационной основе с использованием цифровых, мобильных и интернет технологий. Обоснована необходимость более широкого включения предприятиями в состав своего комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций инструментов диджитал-маркетинга.маркетингові інноваціїкомплекс маркетингових комунікаційінтегровані маркетингові комунікаціїцифровий (діджитал) маркетингцифрові комунікаційні технологіїінтернет маркетингІнтегровані маркетингові комунікаціїинновационные технологии продвиженияdigital marketing communicationsинтернет маркетингmarketing innovationцифровой (диджитал) маркетингinternet marketingкомплекс маркетинговых коммуникацийdigital marketingинтегрированные маркетинговые коммуникацииІнноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїInnovative transformation of the marketing communications mix in the context of globalizationИнновационная трансформация комплекса маркетинговых коммуникаций в условиях глобализацииArticle