Кульбачко Кирило Євгенович2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6066У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні засади функціонування маркетингових каналів розподілу продукції, досліджено систему збуту та її ефективність на прикладі підприємства ТОВ «Нова Пошта». Проведено аналіз існуючих каналів розподілу послуг компанії, оцінено їх відповідність ринковим вимогам та поведінці споживачів у сучасних умовах. На основі результатів дослідження розроблено пропозиції щодо вдосконалення управління збутом, включаючи оптимізацію логістичних процесів, інтеграцію цифрових інструментів для аналітики та взаємодії з клієнтами, а також удосконалення структури маркетингової служби. Запропоновані заходи спрямовані на підвищення ефективності використання ресурсів підприємства, зміцнення його позицій на ринку логістичних послуг і забезпечення стійкого зростання в умовах високої конкуренції.маркетингові канали розподілууправління збутомлогістикамаркетингова стратегіяТОВ «Нова Пошта»оптимізація збутової діяльностіцифрові технологіїМАРКЕТИНГОВІ КАНАЛИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМMarketing channels for the distribution of enterprise products and possible ways to improve sales managementOther