Єфімова Валерія Юріївна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4939В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства з застосуванням інтернет, проаналізовано сучасні тренди та інструменти інтернет- маркетингу, проведено аналіз систем маркетингових комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS» та основних тенденцій ринку медичної техніки, сегментування та позиціонування ринку, також проведено маркетингове дослідження уподобань споживачів стосовно каналів інтернет комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS». З урахуванням дослідження запропановано та розроблено заходи з удосконалення інтернет-комунікацій підприємства, а саме: удосконалення соціальних мереж Instagram та Facebook, проведення offline/online вебінарів, впровадження програми лояльності, соціальний проект «Допомога воїнам», розробка мобільного додатку. Визначений маркетинговий бюджет запропонованих заходів.маркетингові комунікації підприємствавдосконалення маркетингових комунікаційаналізінструментиінтернет-маркетингonlineofflineудосконалення інтернет-комунікаціймаркетингове дослідженняВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА З ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРНЕТImprovement of the complex of marketing communications of the enterprise using the InternetOther