Миронюк Карина Олегівна2025-03-032025-03-032023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5719Кваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження подолання стресу у дітей молодшого шкільного віку методами арт-терапії. Цей метод допомоги, один із сучасних напрямів психотерапії, тому є актуальним для того, щоб долучати такий метод у роботі спеціалістів за допомогою різних видів мистецтва, яка сьогодні стає усе більше популярним напрямом сучасної професійної психотерапії, що привертає все більше уваги в усьому світі. Сучасна наукова арт-терапія при всьому її різноманітті засновується на спонтанному самовираженні автора і певною мірою ігнорує естетичні критерії в оцінці його результатів. На сьогодні арт-терапія є технологією психічної гармонізації і розвитку людини, а також засобом розв’язання внутрішніх конфліктів особистості та засобом активізації творчого потенціалу особистості, технологією активізації ресурсів і поширення діапазону саморегуляції.otherдітистресарт-терапіятренінгмолодший шкільний вікАрт-терапевтичний тренінг як засіб зниження стресу у дітей молодшого шкільного вікуOther