Мостова, А.Д.2020-04-032020-04-03201710.32342/2074-5354-2017-2-47-6http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2766У загальному вигляді та її зв’язок із важливими науковими чи практичними завданнями. Управління інноваційною діяльністю компанії в сучасних умовах господарювання потребує формування інноваційної маркетингової стратегії. Це пов’язано з тим, що значна частина помилок при виведенні на ринок інноваційного товару пов’язана з маркетинговою складовою або недоліками у сфері маркетингової діяльності.У статті розглянуто специфіку маркетингу інновацій та підходи до організації маркетингової інноваційної діяльності підприємства. Визначено особливості стратегічного і тактичного планування маркетингової інноваційної діяльності. Подано систему основних груп показників результативності інноваційної діяльності підприємств. Розкрито специфіку комерційного і некомерційного маркетингу інновацій, які взаємно доповнюють один одного та формують основу конкурентоспроможності підприємства в сучасних ринкових умовах. Запропоновано підходи до управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств.otherінноваційна маркетингова діяльність, маркетинг інновацій, управління маркетинговою інноваційною діяльністю підприємств.Управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємств.