Прохоров, Валерій Анатолійович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2810У роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу. Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС». Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.SWOT-аналізавтосервісаналізкласифікаціядиверсифікаціяДиверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісуDiversification of activity of the enterprise in the market of car service servicesWorking Paper