Виселко, А.Д.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-69-73http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2845Стрімко зростаючий експорт українських освітніх послуг зумовлює збільшення контингенту іноземних студентів у вітчизняних ВНЗ, що є одним з найбільш важливих напрямів міжнародної діяльності українських вишів. Зазначене обумовлює активізацію уваги науковців до проблеми адаптації іноземних студентів до навчання в українській вищій школі, яку розуміємо як процес активного пристосування студентів до умов життя в іншій країні, її традицій, норм суспільної поведінки, нового соціального оточення; навчально-виховного середовища, що включає нове ставлення до професії, навчальних норм, оцінок, способів та прийомів самостійної роботи; навчального колективу, його звичаїв і традицій; нових побутових умов у студентському гуртожитку, нових зразків студентської культури, форм використання вільного часу; засвоєння та визнання особистістю цінностей, комунікативних норм та вимог нового соціального середовища. Цей процес передбачає гармонізацію взаємодій особистості з новим природним, культурним, соціальним, навчально-виховним, професійно орієнтованим середовищем шляхом поступового зменшення ступеня неузгодженості між людиною та зовнішнім оточенням шляхом реалізації психолого-педагогічного супроводу.У статті розкрито сутність психолого-педагогічного супроводу іноземних студентів під час навчання в українських вишах. Акцентовано увагу на поняттях «супровід», «психолого-педагогічний супровід». Показано, що складовими психолого-педагогічного супроводу є процеси психологічної та педагогічної підтримки, допомоги з боку «супроводжуючих» педагогів. Визначено провідні функції психолого-педагогічного супроводу (відновлювальна, компенсуюча, стимулююча, корекційна, соціалізуюча), етапи, форми та методи психолого-педагогічної підтримки іноземних студентів.otherсупровід, психолого-педагогічний супровід, іноземні студенти, тьютор.Психолого-педагогічний супровід адаптації іноземних студентів.